    From: "TataPsychopata" <p...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rutynowa kontrola drogowa - co może?
    Date: Mon, 1 Dec 2008 19:30:03 +0100

    > Możesz sobie tylną szybę wytłuc kamieniem i na jej miejsce wspawać blachę.
    > Lecz po tej operacji musisz uzyskać homologację na taką przerobioną
    > "furę".
    > Samochód po opuszczeniu fabryki posiada homologację. Tylna szyba też.

    No tak, weź człowieku zadaj pytanie to zaraz zaczną się pyskówki... NIE mam
    wytłuczonej szyby, ani blachy ;-D. Pora roku jak każdy widzi. Wiozę trzy
    osoby z tyłu. Jest zimno, wilgotno, chuchają wszyscy. Szyba z tyłu paruje i
    NIC przez nią nie widać. To co kolego leschku/nostradamusie? mam stanąć i
    wycierać? Czy pasażerowie za wycieraczki wewnętrzne mają robić? Bo grzanie
    szyby działa powoli.
    Z tego co wiem, to kierowca ma mieć 180 stopni widoczności, plus lewe
    lusterko zewnętrzne. Nie śledzę zmian w kodeksie więc nie wiem czy prawe
    jest obowiązkowe, kiedyś nie było. Znawcy kodeksu niech coś napiszą, innych
    proszę o powstrzymanie się.