    From: "ape" <a...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwod - wina
    Date: Tue, 27 Dec 2005 01:39:10 +0100

    Użytkownik "Aga i Darek" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:doq0ih$2l2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Warto walczyć! Wiem to z własnego doświadczenia, a właściwie
    doświadczenia
    > mojego męża. Chciał rozstać się z byłą żoną bez publicznego prania
    brudów.
    > Była winna, byli świadkowie ale nie chciał tego dla dobra dzieci.
    Szybko się
    > to zemściło i pokutuje ponad dziesięć lat.
    > Były ogromne trudności gdy starał się o opiekę nad synem... i wiele,
    wiele
    > innych. Adwokat często nam powtarzał, że błąd zrobił na samym początku
    > rozwodząc się bez orzekania o winie.

    bo nie zarobil :-)

    > Na sprawach alimentacyjnych postrzegany
    > jest jako winny.

    zawsze tak bedzie postrzegany

    A ostatnio nawet na sprawie okazało się, że ex chce
    > wystąpić o alimenty na siebie bo jako księgowa nie może znaleźć pracy,
    jest
    > bezrobotna, cierpi na depresję i odszedł konkubent. Wydawało się to
    nam
    > śmieszne ale okazuje się, że ma spore szanse.

    smieszne? 30-letnia matka-polka z uniwersalnym unijnym zawodem nie moze
    znalezc pracy? przeciez jest zasluzona, bo w wielce sromotnych bolach
    puscila miazge (o szkole rodzenia taka zapomniala) zamiast dac
    bezstresowo wyjsc dziecku przez ciecie! okoloporodowy stres dziecka
    miala w glebokim powazaniu. najwazniejsze, zeby nabrac praw do opieki w
    centrum zdrowia matki polki (nawet jesli rodzila w hamburgu)
    schorowany secjalista dziedziny z minionej opieki moze przeciez wziac
    dwa etaty. przeciez orzekaja polskie sedziny rodzinne. ktora nie pojdzie
    za matka-polka? chyba po ovariorektomii (czyli wychlastaniu zapyzialych
    sedzinych jajnikow)

    > Tak więc moja rada to jeżeli sprawa jest tak oczywista, że może być
    > orzeczenie o winie to zrób to. Nigdy nie wiedomo co przyniesie
    przyszłość a
    > od prawomocnego wyroku nie będzie już odwołania w przyszłości.

    na wszelki wypadk lepiej przedtem pomyslec o intercyzie.
    a kazdy ruch blokujacy nieobliczalne w skukach poczynania polskich
    sedzin rodzinnych wyjdzie ci tylko na zdrowie

    --
    pozdro
    ape