  • Data: 2006-03-24 08:39:59
    Temat: Re: Rozwód porada
    Od: "Finger" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    FYI

    Jaj sobie nie robie. To delikatna sprawa. Email - mam pare innych,
    ale wszystkie to imie.nazwisko@domena. Chyba sam bys nie chcial
    takiego podawac? Wiem ze jest glupi - zalozony kiedys dla jaj (z
    tym sie zgodze) - i nie budzi zaufania. Cóz - moje imie Pawel i
    wiecej nie chce ujawniac. Sprawa jak najbardziej realna. Pytania
    postawione konkretnie. Prosze nie pisac jakichs bzdetów typu robisz
    jaja czy inne. Gdybym chcial robic jaja wymyslilbym bardziej
    kontrowersyjny temat, który na pewno zamieszal by kilku osobom. A
    wasze odpowiedzi jak narazie nic nie wnosly.