  • Data: 2002-06-13 20:21:43
    Temat: Re: Rozwod - podzial majatku
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aearme$qh$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik theokart <t...@e...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:aeaqcm$cn3$...@n...lublin.pl...

    > Ale to wszystko jest do sprawdzenia a za oszustwo sądu hmm ?????????
    >
    > Sandra

    W tej sprawie jest jeszcze cos. Gosc nabyl samochod nowy w czasie malzenstwa
    ze srodkow pochodzacych ze sprzedazy samochodu, ktory nabyl wczesniej.
    Doplacil
    jednak troche. Gdyby nie doplacil to na podstawie art. 33 par.1 pkt.3 KRiO
    to bylby
    tylko jego samochod. Czy to nie pozwala to jednak uznac, ze ewentualny
    udzial drugiego
    malzonka w prawie wlasnosci tego samochodu bedzie odpowiednio mniejszy (tzn.
    mniej niz 50%) ? Taka teza wg mnie moze byc uzasadniona...

    Konrad G.