  • Data: 2005-08-04 11:04:44
    Temat: Re: Rozwód-koszty w sądzie.
    Od: "Sten" <torunianin[antyspam]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli podzial majatku bedzie na zgodny wniosek stron, to wpis wynosi 1/10
    > (normalnie 1/5) wpisu stosunkowego liczonego od wartosci majatku
    dzielonego.
    > (nie mam tu zmian pod reka ale zdaje sie, ze w tej materii cos niebawem ma
    > sie zmienic - jesli chodzi wysokosc wpisow.
    > A czy u notariusza bedzie taniej... to juz musisz uzgodnic z notariuszem,
    oni
    > maja stawki maksymalne okreslone, w dol mozesz negocjowac...

    Z innych źródeł mam informację że koszty te mogą wyglądać następująco: 8%
    wartości majątku podzielone na 5 i to podzielone na 2 . Nie znam jednak
    uzasadnienia dla tych obliczeń . Może ktoś potrafi je uzasadnić? I jeszcze
    jedno co jest podstawą do tych obliczeń ? Wartość mieszkania, pieniądzę
    wypłacane jednej ze stron przez drugą, wyposażenie mieszkania?