  • Data: 2007-02-12 13:58:20
    Temat: Re: Rozwod i kwestia dziecka i bylego meza
    Od: ">mi<" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eqprf0$amd$5@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja stawiam na to, że autor wątku jest nową sympatią pani a i nie podoba mu
    > sie że przyłazi pan b.

    > Toż to czyste widzimisię. Nie dawać dziecka ojcu bo on daje mu słodycze, a
    > babcia go nienawidzi ...

    > Teraz to zrobiło się lekko pompatycznie.

    Toż własnie... my nie jesteśmy tutaj od osądzania sytuacji bo jak ona
    wygląda naprawdę wiedzą tylko zaangażowani. Ja z doświadczenia wiem, że może
    byc nie tak, jak powinno i jestem bardzo uczulona na taką sytuację, bo przez
    wiele nieprzyjemności musieliśmy przejść, by znów byc szczęśliwą rodziną.
    Aczkolwiek absolutnie nie jestem za tym, by ograniczać dziecku kontakty z
    biologicznym ojcem, jeśli wszystko działa jak nalezy. To, czy autor wątku
    pisze prawdę (nieodpowiedzialność ojca itp) czy zabarwia sytuacje, on sam
    wie najlepiej.