  • Data: 2007-02-12 13:47:49
    Temat: Re: Rozwod i kwestia dziecka i bylego meza
    Od: ">mi<" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eqpqin$95a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > I co szukasz poklasku dla swojej opinii że dziecka nie dawać ojcu?
    > Angie ma rację.

    Czy nie widzicie co on pisze?? Tu nie chodzi o zwykłe widzimisie i
    pozbawienie biologicznego ojca kontaktów z dzieckiem.
    Niestety prawda jest taka, że ten, kto nigdy nie był w takiej sytuacji tego
    nie zrozumie.
    Ja wiem jak to jest i chociaz nie miałam tak kłopotliwej sytuacji z ojcem
    dziecka to tez było ciężko. I dopiero jak całkiem zniknął z naszego zycia
    możemy mówic o szczesliwej rodzinie. Bo nie ten, który spłodził ale ten co
    kocha, wychowuje i daje szczeście jest prawdziwym ojcem.