  • Data: 2002-08-27 08:16:57
    Temat: Re: Rozwód bez pozwanego
    Od: "Jomamoto" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Musisz napisać wniosek o ustanowienie kuratora dla nieznanego z miejsca
    > pobytu. Najlepiej żebyś znalazła sama jakiegoś kandydata (np. kogoś z
    > rodziny męża) Jeżeli sama nie znajdziesz, wówczas sąd sam będzie szukał
    > kandydata (a trwa to zazwyczaj długo). We wniosku musisz uprawdopodobnić,
    że
    > miejsce pobytu męża nie jest znane.

    Dziekuję wszystkim za zainteresowanie. Nie dodałam jednego: mąż jest włochem
    i ja teraz musze tez mieszkac we wloszech bo nie moge wywiezc córki bo nie
    mam dokumentow.
    Jest takim psychopata ze mnie sledzi bez przerwy i nie pozwala na podjecie
    jakiejkolwiek pracy bo atakuje moich znajomych. Gdyby sie dowiedzial o tym
    wniosku to chyba by mnie zabil a ja nie mam obrony przed nim bo jest dobrze
    ustawiony (rodzina kiedys wladala miasteczkiem).

    Gdybym wskazala kogos z jego rodziny to jeszcze dochodzi tlumaczenie
    wszystkiego na wloski.

    Pozdrawiam
    Ala