    From: "Maurycy" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwod
    Date: Mon, 14 May 2007 21:40:36 +0200

    > Jesli rzeczywiście nie może pracować z przyczyn zdrowotnych to dostanie
    > rentę .

    To bylo by najlepsze rozwiazanie.
    Boje sie tylko, ze latwiej jej bedzie wyciagnac pieniadze odemnie.

    Wklejam uzasadnienie pozwu. Chce zeby byl bez orzekania o winie ale nie wiem
    czy za bardzo jej nie obwiniam w nim.
    Jak komus sie chce to niech przeczyta. Sugestie mile widziane.

    Pożycie stron początkowo układało się pomyślnie i harmonijnie. Od blisko 5
    lat pozwana zmieniła swoje zachowanie. Stała się konfliktowa, wybuchowa.
    Okazało się, że jest uzależniona od tabletek uspakajających które zażywała
    zanim się poznaliśmy. Poszła na odwyk. Przez następne trzy lata nie
    podejmowała leczenia u specjalisty. Uzależniła się od następnych tabletek.
    Ok. dwóch lat temu omal nie rozbiła naszego małżeństwa. Miała romans ze
    wspólnym naszym znajomym. Udało się wszystko uratować.

    Jej zachowanie i humory doprowadziło do tego że zacząłem nadużywać
    alkocholu.

    Od roku jednak nie układało się między nami. Miała coraz więcej tajemnic.
    Coraz bardziej była skryta. Problemy miedzy nami i jej zachowanie omal nie
    doprowadziły do tragedii.

    Nie mogąc dać sobie rady targnąłem się na swoje życie.

    Okazało się że ma ponownie romans. W marcu tego roku kazała mi się
    wyprowadzić. W mieszkaniu nie pozostało już nic z moich rzeczy. Po tygodniu
    nie mieszkała już sama. Oszukiwała mnie że jest to tylko lokator bo nie stać
    jej na mieszkanie. Osobiście widziałem, że stosunki miedzy nimi są bardziej
    zażyłe.

    Po przedstawieniu tego wszystkiego nie widzę podstaw do dalszego
    kontynuowania tego związku. Tym bardziej, że pozwana jest już z innym
    partnerem.