    From: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwod
    Date: Mon, 9 Oct 2006 12:49:30 +0000 (UTC)

    o...@o...pl (Orion) napisał(a):

    > Dzieki
    >
    > a rzecz w tym ze przeczuwam opcje nr 2. Mowila ze powie w sadzie co mysli
    > i czuje, ze wystepuje przeciw jej uczuciom, przeciw niej. Tyle ze chyba
    > zapomniala co zrobila. Mam wrazenie ze nagrywala kilka naszych rozmow,
    > sadzac po sposobie prowadzenia rozmowy, niestety za pono na to wpadlem i
    > moglem cos chlapnac. Ale jesli faktycznie mam jakis dowod, ktory w jakis
    > sposob przedstawia jej wine, to czy powinienem sie obawiac?

    nie powinienes, ale bądż czujny! Z tego, co piszesz,.......to przepraszam,
    ze to mowie, ale miales nie za mądra istotkę za żonę. kup dyktafon i zrób to
    samo, nakieruj rozmowe na taki tor (zasugeruj w pytaniu odpowiedz), ze
    przeciez tyle osob wie, ze przyprawiala Ci rogi, ze bylaby glupia drążąc
    temat. Przy obecnym prawodawstwie z tego co wiem przydałoby się nagranie
    analogiczne, najlepiej video (ale nie cyfrowe, bo takie łatwiej
    spreparować).
    Z resztą mi np. prawnik mówił, że sądy do wszelkich dowodów typu sms czy
    nagrania podchodzą jak pies do jeża, więc ani jej ani Twoje dowody moga sie
    nie przydać.
    Idz w zaparte czlowieku, zes sie wyprowadzil, bo Cie baba wiarolomna
    wyganiala a chciala kochanka sprowadzic, jej przedstaw zaś wizję totalnego
    ośmieszenia, a co więcej - krzywoprzysięstwa, bo przecież przez te 1.5 roku
    tyyyle osob wiedzialo, a ze masz kumpli nienawidzacych zdradliwych bab, to
    swiadczyć będą. Szczerze wątpię...by choć ziarnka niepewnosci to nie zasialo
    w jej łepetynie.

    Wystąpiłeś przeciw jej uczuciom????????? Czasem mam ochote rozstrzelać tak
    oblesne baby, bo potem ich gadanie rzutuje na wszystkie przedstawicielki
    płci.
    BTW - łażenie po sądach sie kiedyś skończy, a Ty ciesz się, że szydło z
    worka wyszło tak szybko. Szkoda życia...

    hania