    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy : porozumienie czy wypowiedzenie?
    Date: Fri, 24 Oct 2003 10:31:49 +0200

    Pięknego dnia Fri, 24 Oct 2003 09:25:39 +0200, "pytjnik"

    >Mam możliwość wyboru : rozwiązanie umowy za porozumieniem stron lub zaklad
    >zwalnia mnie z przyczyn ekonomicznych, przedstawiona analiza finansowa płacy
    >jest porównywalna - co wybrać ?

    1. Jeżeli firma zatrudnia ponad 20 osób - przy wypowiedzeniu z
    przyczyn ekonomicznych dostaniesz odprawę (jeżeli mniej, to nie).
    2. Przy wypowiedznieu przysługują Ci dni na szukanie pracy
    3. Przy wypowiedzeniu dostajesz zasiłek od zaraz na pół roku
    (standardowo). Przy porozumieniu dostajesz 3 miesiące później i o te 3
    miesiące krócej.
    4. Przy wypowiedzeniu musisz iść na urlop, jeżeli pracodawca sobie
    tego zażyczy (w przypadku porozumienie - zgodnie z planem urlopów).
    5. Co lepiej wygląda w świadectwie pracy - oceny IMO zależą od
    oceniającego. Obydwie przyczyny nie są złe.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775