    From: <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiazanie umowy o prace a zawieszenie?
    Date: Tue, 9 Dec 2003 15:33:36 +0100

    > umowy
    >
    > Za późno.

    Ok piszesz ze 1 miesiac, ale czy mozna sprecyzowac kiedy sie dowiedzialem ze
    moj pracodawca nie da mi tej umowy, za okres 23 pazdz do 02 listopada? lub
    korekty aktualnie trwajace umowy... chyba ciezko...
    1) jesli dowiedzialem sie 23.10 + 1 mies = 23.11 faktycznie za pozno, ale
    nie moglem sie tak szybko dowiedziec bo pracodawca ma 7 dni na dostarczenie
    umowy do ZUS
    2) jesli dowiedzialem sie 10.11 w dniu wypłaty + 1 mies = 10.12 czy nie za
    pozno...

    no bo kiedy si emialem dowiedziec albo zmusic pracodawce do wydania takiej
    umowy !??!? jak to wyglada?
    arrson