  • Data: 2008-03-31 16:06:38
    Temat: Re: Rózna cena
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Am_i" <n...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:fsqpsj$f39$1@news.onet.pl...

    > Dodam jeszcze, ze nie przyjma odemnie zaplaty w zlotowkach (ok) ani w
    > swoich koronach tylko 40 euro i koniec.

    Zaglosowac nogami i nie jechac na te wystawe. Jest tyle w kraju.

    Dziwne jest to o tyle, ze przewaznie na miedzynarodowych imprezach mniejsze
    wpisowe bierze sie od zagranicznych druzyn, niz od krajowych. Zawsze
    przyjazd zawodników z zagranicy podnosi prestiz imprezy. Przy okazji
    zagraniczna druzyna ponosi koszty przyjazdu i czasem noclegu. Ale moze w
    kynologii jest inaczej, bo nie uczestniczylem w takich zawodach. Upewnij
    sie, czy czasem we wpisowe nie jest wliczony przykladowo hotel.