    From: "AHS" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozlozenie grzywny na raty?
    Date: Sun, 24 Aug 2003 18:48:35 +0200
    Sender: a...@o...pl@195.245.226.8

    > Pisac mozna, ale ... (patrz wyzej). Forma nie ma znaczenia. Prosba
    > (dokladnie okreslona) i jej uzasadnienie oraz zalaczniki, czyli dokumentu
    > potwierdzajace okolicznosci wskazane w uzasadnieniu. Goloslowne deklaracje
    > nt. lozenia w calosci na utrzymnaie dziecka, jak tez nieformalnej
    separacji
    > jako nieudokumentowane nie bede mialy znaczenie (w kazdym razie -
    > wiodacego). Powtarzam jednak, wg mojej wiedzy k.w. nie dopuszcza
    mozliwosci
    > rozlozenia grzywny na raty.
    >
    > Pozdrawiam. Mam nadzieje, ze sie myle.

    Dzieki. Coz, nie jest to okolicznosc pomyslna, trzeba bedzie skads znalezc
    te pieniadze. Generalnie wydaje mi sie to byc pozbawione sensu, jako kara
    ktora przez swoj finansowy charakter uderza nie tylko w sprawce ale i jego
    rodzine (kwota tego typu nie jest w Polsce czyms co przecietny czlowiek moze
    zaplacic ot tak).

    Daruje sobie chyba pisanie, bo w koncu moge nie dostac odpowiedzi na czas, a
    nie wiem, czy samo pismo wstrzymuje termin zaplaty - watpie :-(.

    Pozdrawiam

    C.