    From: "Easy" <e...@m...nospam.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <gdkhre$rrr$1@news.task.gda.pl> <gdkkll$u4a$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@f...googlegroups.com>
    <gdkn2f$rcs$1@mx1.internetia.pl>
    <48fe024d$0$12140$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <gdn3o3$2o1$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Rozliczenie za ogrzewanie - problem
    Date: Wed, 22 Oct 2008 19:44:12 +0200

    Użytkownik "Steel" <d...@K...pl> napisał w wiadomości
    news:gdn3o3$2o1$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie koniecznie... bo w koncu spoldzielnia poniosla juz te koszty i trzeba
    > je wyrownac.
    > Tak przynajmniej jest w mojej spoldzielni.
    > Pomysl tak ze koszty jednego mieszkania moga spasc a innego wzrosnac... i
    > suma sumarum powinno wyjsc na 0.
    > Tak wiec koszty sa liczone globalnie... a nie na lokal...

    powtórze:

    w mojej spółdzielni rozliczenie kosztów ogrzewania odbywa się tak:
    Jesli jest nadpłata - jest ona zwracana w gotówce lub idzie na poczet
    przyszłego czynszu - przecwiczone na własnej d....

    Jesli koszty zuzucia zostały zaliczkowane w zbyt niskiej kwocie ( obawiam
    sie ze u mnie tak bedzie, poniewaz poprzedniego roku trwał remont, zuzycie
    było minimalne, dostałam zwrot i obnizony czynsz) to od kolejnego okresu
    rozliczeniowego czynsz a raczej jeden z jego składników rosnie.
    Nie ma dopłaty.

    Spółdzielnia jest tak duza ze nawet gdyby kilkaset osob nagle miało dopłaty
    to i tak nie byłoby z tym problemu.

    Easy