  • Data: 2005-03-20 12:59:17
    Temat: Re: Rozliczenie kosztów mediów po zakupie mieszkania
    Od: Konlin <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 20 Mar 2005 10:43:18 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, ania napisał(a):

    > To w takim razie mam kolejne pytanie, czy kupiłeś odrębną właśnośc lokalu
    > mieszkalnego z trwającą w momencie zakupu umową najmu?

    Nie było umowy najmu. Sprzedający mieszkał w swoim mieszkaniu, sprzedał mi
    je w maju i mieszkał do połowy sierpnia już w moim ale zgodnie z zapisem w
    akcie. Nie miałem z tego tytułu żadnych korzyści. Ja zostałem wpisany do KW
    jeszcze przed terminem wydania mieszkania.
    Wydaje mi się że jednak jest tak jak wcześniej napisał Marcin ale chciałem
    się upewnić, nasz zarządca nie jest raczej wzorem do naśladowania i wcale
    bym się nie zdziwił gdyby szli po najmniejszej linii oporu zrzucając to na
    mnie.

    pozdrawiam
    ki