  • Data: 2012-09-30 18:02:38
    Temat: Re: Rozliczenia porozwodowe
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-28 22:07, witek pisze:

    > nie pamietam, a starych wiadomosci nie trzymam, a szukac mi sie nie chce.
    >
    > bylo o tym, ze ojciec podarowal chalupe, po czym wyremontowal dach.
    > przefiltruj po gotfrydzie to szybko znajdziesz.

    "Temat sprzed kilku, kilkunastu dni o remoncie cudzego dachu" nie
    istnieje nie tylko w w/w zakreslonym okresie, ale nawet od kwietnia br.
    - nic takiego nie ma!

    Napisz zatem po prostu czym zatem wg ciebie, skoro nie darowizną (nic
    nie wiemy, aby jakąś inna umowę przy tej okazji sporzadzono), była
    wpłata rodziców na konto syna+ synowej, aby ci dokonali za te pieniądze
    remontu w swoim mieszkaniu, i na jakiej podstawie masz to przekonanie?