    From: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rowerzysta a prawo drogowe
    Date: Tue, 21 Aug 2007 08:34:59 +0200

    Użytkownik "Mikołaj Menke" <m...@m...one.pl> napisał w wiadomości
    news:fad99t$nsh$1@inews.gazeta.pl...

    > Wg przepisów dodajmy, rozsądek i praktyka nakazuje co innego.
    >
    > --
    > http://www.miki.z.pl m...@...pl
    > Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

    Ja swego czasu też się denerwowałem na tą migającą lampkę w rowerze (jako
    kierowca bombowca oczywiście) i powiem ci, że kilka razy dzięki temu
    migającemu światełku nie rozwaliłem rowerzysty na drodze :-)
    Takie małe światło świecące ciągle można bardzo łatwo przeoczyć, a jak cos
    miga to moim zdaneim jest łatwiejsze do zauważenia.
    może nie jest to zgodne z przepisami, ale skoro poprawia bezpieczeństwo
    rowerzysty to ja jestem za - wiem, bo jak mowię pare razy dostrzegłem
    światło dlatego, że migało (jak się leci syrenką bez przedniej szyby 45/h to
    trudno utrzymać prawidłowy owal twarzy, a co dopiero dostrzec rower i to w
    nocy) :-)