  • Data: 2011-08-06 17:07:52
    Temat: Re: Rok odsiadki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" j1jq6b$s73$1...@i...gazeta.pl

    > rok to rok.od pierwszego do pierwszego.

    > tak samo jak miesiac, czasmi 28 dni czasami 31

    Czyli przestępca ma wybierać, kiedy warto a kiedy nie? ;)

    > chyba, ze wyrok okreslono w dniach.

    I zazwyczaj wyroki są w dniach, czy w latach bądź w miesiącach?
    Jeśli w latach -- jest dokładne określenie liczby dni, czy nie ma?
    Rozumiem, że nie ma.

    [pytam, bo chcę wiedzieć, jak długo będą siedzieli w więzieniu ci,
    którzy podczytują moje myśli -- czyli to, co zapisuję w nawiasach
    kwadratowych a co nie jest przeznaczone do czytania dla nikogo
    poza mną]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'