eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRezygnacja z zamówionej usługi › Re: Rezygnacja z zamówionej usługi
  • Data: 2004-07-09 14:05:56
    Temat: Re: Rezygnacja z zamówionej usługi
    Od: Jupeter <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 9 Jul 2004 15:53:40 +0200, "..::SebOLO::.."
    <m...@p...onet.xl> wrote:

    >
    >> zamówi?em us?ug? u dostawcy internetowego (miejsce na stron? WWW),
    >> jednak ich us?uga nie spe?ni?a moich oczekiwa? ("ukryli" w ofercie
    >> pewn? informacj?, która uniemo?liwia mi normalne ko?ystanie z niej).
    >>
    >> Czy jest mo?liwo?? (je?eli tak, to na jakiej podstawie prawnej), abym
    >> zrezygnowa? z us?ugi i prosi? o zwrot poniesionej kosztów.
    >>
    >> Dodam, ?e us?ug? zamówi?em 2 dni temu.
    >
    >1. Naucz si? obs?ugiwa? grupy...

    Tak jest ;) ... wybacz, ale to program pocztowy wywala mi blad, ze nie
    doszlo, gdy wyslal.

    >2. Co oznacza "ukryli"? Jakie? szczegó?y...

    Oznacza to, ze jak patrzyles w szczeguly, to oznaczyli ze cos jest w
    wersii ZAAWANSOWANE, a wg ich skali palny dostep oznaczaja slowem
    PELNY. Mylące troche ... i sie wkopalem :(

    >3. Nie pytaj sam siebie, bo to bez sensu:)

    Nie wiem gdzie pytam sam siebie, ale to nie jest istotą tematu, wiec
    nie wnikam.

    Jupeter


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1