    From: "Easy" <e...@m...nospam.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rezygnacja z umowy z TP S.A. Neostrada i kara 2.5k PLN
    Date: Thu, 13 Nov 2008 20:08:41 +0100

    Użytkownik "jprogramista" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5aa58689-b43b-47ad-934f-dbc89d5fc29c@a17g2000pr
    m.googlegroups.com...
    On 13 Lis, 19:19, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > Nic nie rozumiem.
    > Dlaczego zawarłeś *nową* umowę na czas określony "01-10-2008 do
    > 30-09-2010" kiedy zamierzałeś rozstać się z TPSA ? Skoro poprzednia, jak
    > sie domyślam, kończyła się 30-09-2008 to było nie zawierać *nowej*
    > umowy. Co to za logika ?

    Nie zamierzalem - usluga dzialala dobrze do 08.09 w tym dniu nastapila
    awaria lacza (zerwany kabel), ktorego to naprawa zajela TP SA az 22
    dni tzn. usterka zostala naprawiona 01.10, a ja rezygnacje zlozylem

    z tego co ja wiem to niestety masz problem.

    Przedłuzyc umowe, czyli podpisac kolejna lojalke mozna i pol roku przed
    koncem obecnej. I niestety Ty to zrobiłeś.
    Ponieważ podpisanie aneksu w lipcu sam uglebiłes sie na dwa lata...
    co mozna w tej sytuacji zrobic..
    jedyne co, to wziac ich na litosc.

    napisz pismo, ze działałes pod wpływem silnego wzburzenia, ze dodatkowo
    zostałes wprowadzony w bład a sam zapomniałes o tym ze podpisałes aneks.
    Ze w sumie to byles zadowolony z usług tylko ta awaria pozbawila cie
    znacznych dochodów i dlatego tak ci odjeło rozum.. ale teraz bys chcial zeby
    oni podlaczyli wszystko spowrotem, anlowali kare.

    Niestety jestes na straconej pozycji i nie ma z tego innego wyjscia
    Mialam kiedys sporo wspolnego z Orange i TP, to wiem...

    Easy