  • Data: 2006-02-06 08:43:59
    Temat: Re: Rezygnacja z prywatnej uczelni
    Od: "r-a-d" <s...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <
    > zaplaty. To czy uznają ja za skreslona z listy studentów czy nie [
    > odebrała dokumenty?] nie zmienia jej zobowiazania w stosunku do uczelni.

    Twoje rozumowanie jest logiczne, ale prawo w rzeczywistosci nie koniecznie.
    Z tego co "zrozumialem" z tego regulaminu, jesli nie ureguluje sie
    naleznosci to nie ma mozliwosci znalezc sie na nastepnym semestrze tym
    bardziej dostac dyplom ukonczenia uczelni. Ciekaw jestem tylko czy jakas
    obecna tu osoba, ktora umie sie wczytywac w ustawy sadzi to samo (adres
    uczelni www.wszib.poznan.pl)

    pozdrawiam
    Radek