    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <qgmqip$2gjh0$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <qgmrl9$e2e$1@gioia.aioe.org>
    <5d2ef28f$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d2eff44$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d2f03ab$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d2f4335$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d302e6d$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d308e9f$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d3090d8$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <nwm1zyn17fw4$.11i05gjdct9o6$.dlg@40tude.net>
    <5d313fad$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d3183f0$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d31893f$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Date: Fri, 19 Jul 2019 12:49:46 +0200

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >No właśnie.
    >Lepiej jak wyciągi bank wyśle do Twojej babci na wsi, gdzie się
    >urodziłeś i poczytasz w wakacje, zamiast do Twoich kolejnych
    wynajmujących.
    >A jak masz rachunki w szesnastu bankach z szesnastoma różnymi
    >adresami?

    No i dlatego Liwiusz swoje adresy aktualizuje.

    Tylko ze wyciagi .. banki juz koniecznie chca wysylac elektronicznie,
    poczta za droga.

    >Który adres będzie bardziej bankniejszy?

    a) ostatni,
    b) ten na ktory wyslano ostatnio karte. Ha, ha - do pracy zamowilem
    :-)

    >No i zawsze ode mnie żądano dokumentu z adresem lub nie starszego niż
    >3 miechy zaświadczenia o zameldowaniu (przy paszporcie),

    Tzn gdy sie legitymowales paszportem, ktory nie mial adresu ?

    Teraz juz zaden dokument nie ma adresu ... tzn dowod osobisty nie ma.

    >BTW ostatnio poruszyłem pół kierownictwa zusu, żeby zmienić (a może
    >wpisać) w ich systemie mój adres do doręczeń.
    >Bo o adres do zusu wystepują dziwne instytucje i tak dowiedziałem się
    >o egzekucji (oczywiście bezzasadnej) z zajęcia, bo organ egzekucyjny
    >ustalił mój rzekomy adres wg danych srus.
    >Według biurestwa Srusu Twój adres w systemie może zmienić jedynie
    >Twój pracodawca (a konkretnie płatnik), a nie Ty osobiście.

    A jak sam sobie jestes platnikiem ?

> [...]
    >łupoty - w sumie to recepta na przekręt.
    >Pół srusowskiego kierownictwa po mojej groźbie przypięcia się
    >łańcuchem w siedzibie srusowskiego oddziału (groźba była mocna bo
    >przed samym zamknięciem, a biurestwo głodne chciało na obiady do
    >domków) uczyniło konsylium i wymyśliło, że jak złożę im pismo
    >(zajebista konstrukcja prawna: odręcznie ale na ich druku ;)), to oni
    >wyślą emaila do mojego płatnika, żeby ten płatnik zmienił mój adres w
    >srustemie.
    >No qrwa genialna srusowska zmiana, mówisz kaczor i masz!!!

    Ale przynajmniej gdybys sie podszywal, to byloby wykryte, bo w pracy
    cie chyba znaja :-)

    A wystarczy sie zatrudnic byle gdzie na falszywe dokumenty :-)

    J.