  • Data: 2013-12-20 19:27:23
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnlb912d.fc7.proteus@pl-test.org...
    > On 2013-12-19, boukun <b...@n...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I co? Za tą granicą, tym wspaniałym wunderlandem nie nauczyli samodzielności?
    > Zaradności? Byłeś za granicą tyle czasu i nic nie zdążyłęś odłożyć? To w takim
    > razie chyba te wieści o niesamowitych zagranicznych zarobkach są przesadzone.
    >
    > Łapki zakasać, zakręcić się za dotacjami (tych rolniczych jest w
    > przechuj chyba nadal, a z tonu wnioskuję że na wsiowe tereny wróciłeś
    > skoro jeden zakład Ci zamknęli i "kaplica").
    >
    > Albo zakręć się za agroturystyką. Albo sam otwórz zakład/sklep/whateva,
> [...]

    Ja już wyciągnąłem jedną dotację, ponad 18 tysięcy na nową działalność..., z
    pośredniaka. Rok wytrzymałem... i nie muszę zwracać... Ale co mi po tych
    komputerach, laptopach, smartfonach, nawidgacji i meblach biurowych...

    Za pracę na zachodzie postawiłem piękną chałupę
    http://boukun.wrzuta.pl/obraz/0gTMYO55LuT/dom

    boukun