    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Renta po mezu, czy co...
    Date: Tue, 02 Oct 2012 08:50:25 -0500
    <k44tv4$1ml$1@news.dialog.net.pl> <k44vii$j6e$1@dont-email.me>
    <k458qa$730$1@news.dialog.net.pl>
    <5066a39f$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <k494k5$bg$1@news.dialog.net.pl>
    <50694460$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <k4d2e7$t6b$1@news.dialog.net.pl> <k4d4lb$vqs$1@dont-email.me>
    <k4e8ev$e69$1@news.dialog.net.pl>
    <506aa71c$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    <k4eajh$f85$1@news.dialog.net.pl>

    Ajgor wrote:
    > Ano właśnie. Większość górników ma kwalifikacje do pracy w kopalni. Jaką
    > dał byś pracę komuś po szkole górniczej, kto całe życie pracował jako
    > strzałowy i umie perfekcyjnie zakładać ładunki wybuchowe, albo opertator
    > maszyny kotiwącej (zakładającej obudowę w chodznikach)? Terrorysty? :)
    > A może szkolenia? U mnie w urzędzie pracy właśnie jest szkolenie dla
    > opiekunek dla starszych osób w Niemczech. Idealne dla byłego strzałowego
    > :) Innych szkoleń nie ma. Bo nie ma zapotrzebowania. Aha. Jest jeszcze
    > szkolenie na wymianę butli gazowych. Ciekawe gdzie po takim szkoleniu
> [...]

    to jest właśnie typowe podejscie.
    Ja bede leżał, a wy mi pracy szukajcie, a jak juz cos znajdziecie to ja
    wam wymysle 100 powodow dlaczego sie nie da.

    Oczywiscie, ze pracy jest w cholere, tylko komuś sie musi chciec
    pomyśleć zeby stanowiska do tej pracy stworzyć.
    No a jesli ci nie odpowiada, ze teraz trzeba robic gorzej płatną i mniej
    atrakcyjną robotę. No trudo, siedz na bezrobociu.