  • Data: 2012-10-18 00:29:25
    Temat: Re: Renta a drugi rodzic
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Oct 2012, witek wrote:

    > w sadzie rodzinnym zlozyc wniosek o przekazywanie renty bratu, nie matce.

    Mi wychodzi, że bez opiekuna lub kuratora się nie obejdzie.
    Z KRiO wynika mi, że małoletni ma prawo do rozporządzania tym co w jego
    majątku już jest oraz zapłatą za pracę, ale niekoniecznie innymi
    przychodami (tym powinni zarządzać opiekunowie lub kurator).
    Czyli jak kurator odbierze, to może już przekazać bratu.
    Z "nadzorem".

    > Szczegoly w sądzie

    To mi się zgadza :)

    pzdr, Gotfryd