  • Data: 2012-10-17 22:24:26
    Temat: Re: Renta a drugi rodzic
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Oct 2012, qwerty wrote:

    > Dziś udało mi się nieco więcej dowiedzieć.
    > Renta już nie przysługuje dla znajomego - jest jeszcze na jego brata (ma 16
    > lat) i pobiera matka.
    > Czyli z tego co zrozumiałem to chyba nic nie da się
    > zrobić. :(

    Na mój rozum - "oczywiscie tak".
    Tylko przydałyby się zewnętrzne, obiektywne dowody.
    Dla sądu (rodzinnego).

    http://prawo.legeo.pl/prawo/kodeks-rodzinny-i-opieku
    nczy-z-dnia-25-lutego-1964-r/art-109
    Art.109
    [...]
    § 3. Sšd opiekuńczy może także powierzyć zarzšd majštkiem
    małoletniego ustanowionemu w tym celu kuratorowi
    ---

    Plus §2.2

    Zauważ, taka decyzja nie wymaga odebrania praw rodzicielskich.
    Z góry wyjaśniam, że procedury nie znam, chyba w samym sądzie
    powinni pomóc (na podstawie §1)

    pzdr, Gotfryd