  • From: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Renoma - kontrola w KM
    Date: Wed, 11 Jan 2006 23:13:22 +0100

    > Jechałem sobie niedawno w W-wie pociągiem KM, mając bilet
    > okresowy-czasowy. Niestety skończył mi się on w chwili wsiadania do
    > pociągu, na następnej stacji wsiadł kontroler, sprawa wyszla na jaw,
    > wysiadlem z renomowanym klientem na stacji. Oczywiście akcja "nie
    mam
    > dokumentów", jednak renoma (jeden i samotny kontrolller) nie dał ku
    temu
    [..]
    Co sie pieklisz. Ja jechałem trojlebusem w Gdyni. Miałem schowany w
    plecaku ważny bilet miesięczny.
    Wysiadałem na moim przystanku docelowym gdy zostałem wepchnięty przez
    kontrolera do pojazdu. Zażądał okazania biletu. Powiedziałem, że
    wysiądzmy to mu go pokaże. Niestety w trakcie "negocjacji" trojlebus
    ruszył. Wezwałem policję i przejechałem z kontrolerem 2 przystanki
    (zanim znalezłem bilet w plecaku). Oczywiście nasza policja
    przyjechała jak kontrolera dawno już nie było i stwierdziła, że nic
    się nie stało. Czyli według niej kontroler mógł mnie wozić po całej
    Gdyni. Napisałem skargę do ZKM i teraz najpiękniejsze. Otrzymałem
    odpowiedź, że byłem agresywny itd. No i oczywiście ani jednego słowa
    przepraszam. Czyli JAŚNIE PAN KONTROLER JEST WŁADZĄ I MOŻE WSZYSKO. A
    WSZYSTKIE JEGO POCZYNANIA BĘDĄ TUSZOWANE PRZEZ JEGO SZEFÓW.