    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Remont balustrad balkonowych
    Date: Sat, 25 Mar 2006 16:11:52 +0100

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:89d02$4425540e$d4ba847f$32705@news.chello.pl...

    > Nie bedziesz placil za czyjs balkon, tak samo jak ktos nie bedzie placil
    za
    > Twoje pekniete rury, jak Ci sie cos wydarzy w mieszkaniu. Bedzie placila
    > wspolnota ze wspolnych funduszy, z ktorych raz cos trafia na cel, ktory
    > Tobie sie przysluzy, a raz na cel, ktory cos daje innym. Czasami jest
    > nierownosc, ale te pieniadze, wplacone na fundusz remontowy, sa czescia
    > niezbedna do funkcjonowania wspolnoty (inaczej sam bys musial
    incydentalnie
    > z wlasnej kieszeni wykladac grubsze pieniadze na wszystkie prace
> [...]
    Chyba nie zrozumiełeś Michała. Chodzi o ustalenie czy balkon, jako elewacja
    jest częścią wspólną czy nie- bo okna np nie są.a nie od wymigania się za
    płacenia na część wspólną.
    A ja płacę fundusz remontowy na zakup windy (ma kosztować coś 100 tysięcy)
    chociaż nigdy z windy nie korzystam-ale jest to część wspólna.oraz za
    światło w piwnicy chociaż piwnicy nie mam.
    TMK