  • Data: 2006-03-25 00:18:32
    Temat: Re: Remont balustrad balkonowych
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula) szukaj wiadomości tego autora

    TMK napisał(a):
    > Balkony uznawane są często za tak zwaną elewację budynku (zresztą przy
    > kupnie mieszkania w akcie notarialnym zwylke balkon nie jest wliczony.) Był
    > jakiś precedensowy wyrok w tej sprawie, ale wszystko zależy od tego jak uzna
    > to wspólnota.Pewnie można by powołać biegłego,ale jeden uzna tak,a drugi
    > inaczej

    No właśnie to mnie zastanawiało, bo elewacja czy dach są wspólne. Ale z
    drugiej strony jeśli balkon jest częścią wspólnej elewacji, to czy u
    sąsiada mogę włazić na balkon na papieroska? Ironizuję, ale trochę mnie
    dziwi absurdalność całej sytuacji. Wątpie aby którykolwiek z sąsiadów
    chciał zapłacić za wymianę moich okien, bo w sumie co im do tego. Tak
    samo ja nie chciałbym płacić za czyjś balkon.

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/