  • Data: 2005-05-20 09:41:14
    Temat: Re: Rekrutacja w swietle prawa
    Od: "Beata" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> wrote in
    message news:d6kb0k$cii$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Beata" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To nic. Jeśli ktoś Cię nie chce zatrudnic to Cię nie zatrudni. Będziesz
    > miala za niskie wykształcenie, za słabo znala jezyk itd. Odpuść
    >
    > HaNkA

    Wiesz, nie chodzi mi już o pracę w tej firmie, bo nawet sobie tego obecnie
    nie wyobrazałabym.
    Chodzi o zasady, a przede wszystkim uczciwosc, a moze nie warto walczyc o
    takie rzeczy??
    To jest żenujące co się w tym Państwie dzieje. Gdyby to był pierwszy raz
    łamania zasad pozycia społecznego
    i kodeksu pracy, mogłabym przymknąc oko, ale pracuje juz od 3 lat i niestety
    nie moge pochwalić sie uczciwym zatrudnieniem
    w zadnym miejscu pracy - pracowałam juz w 4 firmach:(
    przykre to.
    Odpuscic? by urzednicy i ich rodziny dostawali prace???

    Beata