eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <8...@g...com>
    <nkmlfd$vs2$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <nko350$d5l$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nkocrr$mp8$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nkoo8n$lqu$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <nl4e2d$16ut$2@gioia.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <577627c9$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <57767353$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5776839b$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <577a2af5$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: kriters <k...@o...pl>
    Date: Sun, 17 Jul 2016 10:25:39 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 12
    Message-ID: <578b4103$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178-36-237-173.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1468743939 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15206 178.36.237.173:52372
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:757067
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2016-07-14 19:16, Kris wrote:
    > W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 11:23:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >
    >> No coz, daj znac, jak wyszlo.
    > Dzisiaj sprawa zakończona.
    > Z początku sklep upierał się że zgłoszenie było z tytułu gwarancji- odesłał laptopa
    do producenta. Pęknięcia przy zawiasach były, serwis Lenovo wymienił o dziwo bez
    problemów obudowę w ramach gwarancji.
    > Ja jednak domagałem się rozwiązania zgłoszenie z tytułu niezgodności.
    > W imieniu siostry przesłałem do działu reklamacji skan zgłoszenia z tego tytułu i
    po kilku telefonach i wymianie kilku meili dostaliśmy odpowiedź ze zapraszają do
    sklepu po odbiór kasy ew wymiana na inny model bo ten nie produkowany już.
    > Tak więc specjalnie nie kombinowali, siora będzie miała nowego laptopa a sklep ma
    naprawionego laptopa
    >
    A więc operacja wyłudzenia nowego sprzętu się powiodła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1