-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
ed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.co
m!out01a.usenetserver.com!news.usenetserver.com!in02.usenetserver.com!news.usen
etserver.com!postnews.google.com!a26g2000pre.googlegroups.com!not-for-mail
From: p...@g...com
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: Reklamacja w sieci sklepów
Date: Tue, 12 Jun 2007 01:35:14 -0700
Organization: http://groups.google.com
Lines: 67
Message-ID: <1...@a...googlegroups.com>
References: <1...@q...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 89.76.185.176
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1181637316 23545 127.0.0.1 (12 Jun 2007 08:35:16 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jun 2007 08:35:16 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <1...@q...googlegroups.com>
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.4)
Gecko/20070515 Firefox/2.0.0.4,gzip(gfe),gzip(gfe)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: a26g2000pre.googlegroups.com; posting-host=89.76.185.176;
posting-account=Np_Ing0AAADM-Q5OXbN8JvEWMugUUjuT
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:466630
[ ukryj nagłówki ]Panowie, dziękuje za Wasze opinie.
Każdy ma swoje racje, pewnie macie część racji w tym, że zawsze
konsument, może dokonać innego wyboru.
Zawsze można pójść gdzie indziej, można nie kupować w tym, lub innym
markecie.
Jednak, a myśle, że pewnie każdy z Was postępuje ogólnie fair, było by
miło, jeśli placówki handlowe w większym stopniu starały się, ogólnie
wyjść na przeciw oczekiwaniu klientów traktując ich po prostu w
porządny sposób. Jesteśmy przyzwyczajeni do postępowania na zasadzie,
zły operator to go zmień, zły serwis to go zmień, złe usługi
hostingowe to je zmień itd. Mam wrażenie jednak, spędzając sporo czasu
za granicą, że nasz handel postawiony jest na zasadzie, róbmy jak
chcemy dopóki ktoś tego nie zauważy.
Zawsze można powiedzieć, że tego typu relacje dotyczą jakiś niszowych
produktów, tanich, a płacąc więcej w lepszych sklepach, nie sieciach
dostajemy więcej. Ale ja tego nie doświadczyłem, a miałem kilka
przygód reklamacyjno serwisowych, czasami nawet przedmiotów o wartości
kilkunastu tysięcy jak np. stacja robocza u mnie w firmie, czy
telewizor plazmowy, i na prawdę usługi serwisowe, bądź dbanie o
klienta, jest na nieprawdopodnie złym poziomie w tym kraju.
Nie należę do osób, które wyszukują wad i lubią szukać dziury w całym,
ale oczekuje, jeśli już wydam jakąś kasę, i coś się dzieje złego ze
sprzętem, ma jakąś widoczną wadę, która uniemożliwia jego poprawną
pracę, - to oczekuje przynajmniej jakiegoś dobrego przepływu
informacji i dobrych chęci ze strony serwisantów, a nie kłamią,
przekładają terminy itp.
I nie będę ukrywał, że wkurza mnie fakt, że markety, sieci muszą
pracować w wigilie, czy święta bożego narodzenia - i nie sądze, żeby
ktoś z nas ucierpiał, jakby te dziewczyny z kas poszły do domu i
zrobiły sobie kolacje, a ja bym nie kupił panela na podłoge, albo
telefonu. Jakoś tak to działa za granicą, i jest ok. Ba, w austrii nie
mogłem znależć stacji benzynowej w miasteczku narciarskim w godzinach
późno wieczornych, bo były zamknięte. W sumie byłem zdziwiony, ale
później pomyślałem, że cholera, moge zatankować rano i nic się nie
zmieni, a facet siedzi z żoną i jest git. A dalej mam wrażenie, że u
nas po prostu ciśnie się jak można, ale nie jakościowo, tylko tak,
żeby nabić portfele jeszcze bardziej.
Dziwne jest to, że u nas dalej marginalnym ogniwem jest człowiek. A to
dla niego i innych sprawy powinny być wygodnie i dogodnie ułożone.
Odbiegłem lekko, wybaczcie.
Zmierzam do tego, że powinno się grać fair, i nie można się dziwić
tym, że chciałem reklamować towar w innym markecie tej samej sieci, bo
to nie jest jakieś dla mnie mega dziwne, jeśli by ktoś przyjął
reklamacje i ją zrealizował. Po prostu.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.07 10:19 Marcin Debowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- e-doręczenia
- Zbieranie podpisów przed sklepem
- cenzura internetu
- ulaskawienie
- Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- Natalia z Andrychowa
- Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- Komendant odszedl z hukiem
- Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 19 migrantów
- Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- Renta
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-21 e-doręczenia
- 2025-01-20 Zbieranie podpisów przed sklepem
- 2025-01-20 cenzura internetu
- 2025-01-20 ulaskawienie
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-14 Komendant odszedl z hukiem
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Renta