eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja w sieci sklepówRe: Reklamacja w sieci sklepów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja w sieci sklepów
    Date: Tue, 12 Jun 2007 08:26:47 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 35
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <7...@z...router>
    References: <1...@q...googlegroups.com>
    <a...@z...router>
    <1...@q...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1181608204 26487 218.186.227.152 (12 Jun 2007 00:30:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jun 2007 00:30:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:466602
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 11.06.2007 p...@g...com <p...@g...com> napisał/a:
    > Bo np. Media Markt nie reklamuje się jako poszczególny market, tylko
    > jako sieć, co za tym idzie konsument nie odbiera ich jako odrębne
    > placówki połączone tylko sloganem i logo. Jeśli coś kupię w Ikei w
    > Jankach, mogę to oddać na Targówku. Jednym z elementem zakupów w

    To polityka firmy. Ludzie wybierają firmy w których kupują również w
    wyniku takiej a nie innej tych firm polityki. Nazywa się to wolny rynek :)

    > sieciach, jest ich sieciowość, czyli występowanie wraz ze swoimi
    > usługami i placówkami na szerszym terenie, co powoduje, że dany towar
    > kupie u nich a nie małym sklepie rtv. Jeśli są to odrębne placówki,

    Z reguły ludzie kupują w takich miejscach z dość prozaicznego powodu
    - jest tam taniej. Sieciowość w kontekscie zwrotu w innych placówkach jest
    MZ dla nich dość transparentna.

    > które nie mają ze sobą nic wspólnego, uważam (być może bez sensu), że
    > sprzedawca powinien poinformować, że zwroty, reklamacje muszą się
    > odbyć w tej samej placówce, bo media markt w wawie na ulicy np.
    > zielonej i czerwonej to dwie firmy nie mające ze sobą nic wspólnego.

    Dlaczego sprzedawca ma informować o wszystkich możliwych frazeologicznych
    powiązaniach nazwy swojej firmy i ewentualnych z tym związanych relacjach
    prawnych?

    > Kształtowanie sieciowości na potrzeby sprzedaży, ale z wyłączeniem
    > odpowiedzialności uważam za nie fair.

    No i bardzo dobrze. Ja też kapryszę i to mocno w zakresie gdzie i u kogo
    kupuję. Jeśli uważam, że są nie fair to kupuję gdzieindziej. Trzeba tylko
    uważać aby nie "obrazić" się na wszystkich :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1