  • Data: 2007-06-11 12:30:09
    Temat: Re: Reklamacja w sieci sklepów
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego niby miałby być?
    > Marcin

    Dziękuje za odpowiedź,

    Dlaczego by miał być?

    Bo np. Media Markt nie reklamuje się jako poszczególny market, tylko
    jako sieć, co za tym idzie konsument nie odbiera ich jako odrębne
    placówki połączone tylko sloganem i logo. Jeśli coś kupię w Ikei w
    Jankach, mogę to oddać na Targówku. Jednym z elementem zakupów w
    sieciach, jest ich sieciowość, czyli występowanie wraz ze swoimi
    usługami i placówkami na szerszym terenie, co powoduje, że dany towar
    kupie u nich a nie małym sklepie rtv. Jeśli są to odrębne placówki,
    które nie mają ze sobą nic wspólnego, uważam (być może bez sensu), że
    sprzedawca powinien poinformować, że zwroty, reklamacje muszą się
    odbyć w tej samej placówce, bo media markt w wawie na ulicy np.
    zielonej i czerwonej to dwie firmy nie mające ze sobą nic wspólnego.

    Kształtowanie sieciowości na potrzeby sprzedaży, ale z wyłączeniem
    odpowiedzialności uważam za nie fair.

    Dzięki też ESOS za odpowiedź, widać na Górczewskiej Pan z serwisu
    założył Ambasadę, bo powiedział, że nie ma żadnego prawa przyjmować
    zwrotu w ogóle.
    Ale to jakiś nonsens, skoro ta placówka inaczej interpretuje przepisy
    odwołam się do organizacji stojących za konsumentem. Może brakło na
    jego szkolenie.