    From: "Kris" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja telewizji publicznej
    Date: Sun, 3 Apr 2011 11:59:26 +0200

    Uzytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisal w wiadomosci
    news:in7gso$rc9$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Naszlo mnie
    >
    > Ogladam sobie niekiedy telewizje publiczna i ... ciagle reklamy i reklamy.
    > Nie dosc, ze nadaja je telewizje komercyjne to jeszcze publiczna za
    > ogladanie której obowiazkowo trzeba placic abonament. No rozumiem, ze jak
    > w programie jest przewidziana reklama to ok, moge wybrac, ale kiedy
    > podczas emitowania filmu na ekranie przez caly czas widnieje reklama
    > jakiegos innego programu, albo wyskakuja duszki reklamowe z takimi
    > tresciami ... wydaje mi sie, ze usluga nie jest swiadczona nalezycie
> [...]

    tez mnie to denerwuje
    nie dosc ze caly dzien jakas wstawka pod logo tvp2 lub na dole ekranu
    denerwuje to co 5 -10 minut wchodza jakies reklamy innych programow, filmow
    na kilka sekund

    za chwile zapaskudza na przekaz programu innymi smiecmi
    przeciez nadawanie reklam w czasie emisji programu to chyba jest zabronione?

    zreszte wstawki TYPU PREMIERA juz dawno sa nieprawda dla wielu programow
    chcialem NAPISAC DO TVP ale znajac zycie oni maja swoich prawnikow

    podejrzewam jedno ze chcec reklamy i zdobycia ogladalnosci jest na tyle
    silna
    ze po prostu im to lata...

    nie mniej jednak chcialbym miec czysty ekran ogladajac TV
    dobrze ze mam setelite PIP wiec reklamy w prawy rog ekranu
    i ogladam w tym czasie cos innego

    A I JESZCZE NAJWAZNIEJSZE

    JAK TO JEST ZE PO REKLAMACH JEST WSTAWKA TYPU ZWIASTUN
    I DALSZY CIAG REKLAM ???

    TO OMINIECIE JAKIEGOS PRZEPISU?