  • Data: 2006-10-30 14:30:29
    Temat: Re: Reklamacja studiow
    Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Dopiero ich udupią. Nikt nie lubi jak się wymiata brudy na zewnątrz jeśli
    to da się załatwić w środku.

    > Niekoniecznie.
    > Dziekan też nie lubi mieć kłopotów i raczej szybciej ukręci łeb wykładowcy
    > niż sprawie, a przy okazji sobie.
    > Ja bym proponował, najpierw dziekan, a później media

    tzn jesli przedstawią materiał - może i masz racje.
    My gadalismy z szefem podyplomówki...który akurat największe chały odstawial
    na zajęciach, więc było to rzucanie grochem o ścianę.
    Wkurzala mnie tez postawa studentów - takie pokorne godzenie się na to, ze
    nie dostają wiedzy.
    Tu zazdroszczę autorce i zachęcam do działań.

    pozdr.Hania