    From: gobo <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja pieca CO
    Date: Sat, 25 Nov 2006 12:48:03 +0100

    Hej
    Pomijajac kwestie prawna: sa specjalne srodki do wypalania sadzy - sam
    mialem piec o bardzo podobnej konstrukcji jak Twoja, ale mialem u gory
    klapke, by dostac sie do tych scianek, ktore byly niedostepne ani od
    przodu, ani od tylu. Czyszczenie to katorga - wszedzie sadza (podloga,
    sciany, ja:)). W koncu kupilem ten srodek do czyszczenia i gdy juz sie
    wypalil, sprawdzilem piec - cala sadza wypalila sie!
    Innym rozwiazaniem jest wywiercenie dziurki, o srednicy ok 10mm i
    wlozenie na drucie wyciora stalowego - tez pomoze. Dziure zawsze mozna
    zaslepic sruba, czy czymkolwiek innym. O izolacje nie ma sie co martwic,
    jest i tak niepalna.
    Wiem,ze te rozwiazania, to moze polsrodek, ale uzwazam tez,ze jesli piec
    ma jakas homologacje, dopuszczenie do obrotu i atesty to nic nie uda Ci
    sie zalatwic.
    To tak jakbys po kupnie auta zadal jego zwrotu, bo znalazles taki sam
    model, ale ze skorzana tapicerka, a Ty masz tylko welur.

    Udowodnienie,ze taki piec zagraza zyciu na pewnie nie bedzie latwe,
    jesli ogolnie bedzie mozliwe!.
    Piotr