  • Data: 2009-04-10 18:47:07
    Temat: Re: Reklamacja obuwia (minęło 30dni)
    Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Kwi, 20:27, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Chyba Ci się pomyliło z inspekcją handlową.

    Nie panie Kolego...UOKIK - sporo sie natrudzilem ale znalazlem haczyk
    na tego typu praktyki (kilka podobnych decyzji Prezesa w podobnych
    sprawach)
    Niestety, nie ma mam chwili w obecnej dostepu do konkretnych
    materialow ale polecam lekture strony
    http://www.uokik.gov.pl/pl/orzecznictwo_prezesa_uoki
    k/decyzje_prezesa/
    lub wpisanie w Google odpowiedniej kombinacji slow.