eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - czy można zażądać wymiany?Re: Reklamacja - czy można zażądać wymiany?
  • Data: 2005-08-21 00:02:14
    Temat: Re: Reklamacja - czy można zażądać wymiany?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <de7iij$5de$1@atlantis.news.tpi.pl>, Zwykly Uzytkownik wrote:
    > Kupiłem wczoraj nowy telefon komórkowy. Dziś zorientowałem się, że ma
    > niewielką, ale jednak uciążliwą wadę (jeden z przycisków nie działa przy
    > każdym wciśnięciu). Oczywiście zamierzam reklamować telefon, wiem jednak (z
    > doświadczenia), że takie reklamacje trochę trwają, a dostanie telefonu
    > zastępczego graniczy z cudem - a jeśli już, to jest to jakiś stary grat.
    > Dlatego zastanawiam się, czy gdybym wykazał wadę (tzn. inne egzamplarze tego
    > modelu, które mają w sklepie działają OK), mógłbym prosić o natychmiastową

    Na natychmiastową, prawnie nie masz raczej* żadnych możliwości. Na samą
    wymianę, pewnie niewielkie. Możesz liczyć jedynie na dobrą wolę
    sprzedawcy.

    *) raczej to tak dla porządku, bo nie spodziewam się aby gwarant takie
    coś umożliwił, a ustawowo, sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź na
    reklamację.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1