eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - co i jak? › Re: Reklamacja - co i jak?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - co i jak?
    Date: Thu, 14 Jan 2010 13:19:22 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <hin0ie$6dl$1@news.interia.pl>
    References: <6...@j...googlegroups.com>
    <3...@d...googlegroups.com>
    <hieptu$oe4$1@news.onet.pl> <hif1r6$62i$1@news.interia.pl>
    <hif4i3$r4b$1@news.onet.pl> <hif3os$kc3$1@news.interia.pl>
    <hif634$via$1@news.onet.pl> <hif5bg$vo$1@news.interia.pl>
    <hif75d$3jg$1@news.onet.pl> <hif5or$393$1@news.interia.pl>
    <hif7fq$4kv$1@news.onet.pl> <hihfoh$qm6$1@news.interia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1001141135410.2628@quad>
    NNTP-Posting-Host: esmeralda.2lo.zabrze.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1263469966 6581 83.19.33.114 (14 Jan 2010 11:52:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jan 2010 11:52:46 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1001141135410.2628@quad>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091204
    Lightning/1.0b1pre Thunderbird/3.0
    X-Authenticated-User: przemyslaw.smiejek % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:623274
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-01-14 11:37, Gotfryd Smolik news pisze:
    >> W dniu 2010-01-11 14:01, Liwiusz pisze:
    >>> Jak przegrasz to kosztów nikt Ci nie zwraca.
    >> Czyli w praktyce słabo się opłaca cokolwiek reklamować, a sprzedawca
    >> może z definicji odrzucać wszelkie reklamacje na małe kwoty, mylę się?
    > O tyle, że w przegranych sprawach to sprzedawcy nikt nie zwraca
    > kosztów, a wręcz przeciwnie - to on może coś dopłacić.
    > Opłacalność takiej praktyki zależy więc - oprócz zasadności lub
    > bezzasadności przeciętnej reklamacji oczywiscie - *głównie* od tego,
    > czy klientom "chce się iść do sądu".

    No nawet jak się zechce co 20, to i tak może się opłacać olewać
    reklamacje. Zwłaszcza jak sprzedawca nie jest Dużym Markietem Z Dobrą
    opinią tylko zwykłym np. straganiarzem na alledrogo. Można wtedy nawet
    zamówić jakąś partię bubli i potem olać sprawę.


    --
    Przemysław Adam Śmiejek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1