eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja aparatu fotograficznego › Re: Reklamacja aparatu fotograficznego
  • Data: 2008-04-19 09:58:23
    Temat: Re: Reklamacja aparatu fotograficznego
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kamil 'czemu' Bista pisze:
    > Maurycy123 pisze:
    >>> Oczywiście.
    >>
    >> A co z gwarancja? Podbic ja i odrazu reklamowac?
    >> Czy nie musze podbijac?
    >
    > Do reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową nie jest potrzebna
    > gwarancja. Jak nie podbijesz, to jest większe prawdopodobieństwo, że
    > sklep po prostu podmieni towar na półkach i wyda Ci nowy bez zbędnego
    > psioczenia, tak robią markety.

    Dodam jeszcze, że wszystko powinieneś załatwić dla swojego dobra
    pisemnie. Jak coś reklamujesz z tytułu niezgodności towaru z umową, to
    sklep ma 14 dni na odpowiedź - jeśli do tego dnia Ci nie odpowie
    (najlepiej iść 15 dnia do sklepu i pytać), to roszczenie uznaje się za
    zasadne i ma obowiązek się ustosunkować do Twoich żądań.

    Zaznaczam - do 14 dni ma się z Tobą SKONTAKTOWAĆ i powiedzieć kiedy
    będzie naprawione/wymienione, niekoniecznie 14 dni musi oznaczać, że
    dostaniesz ten nowy aparat.

    Przerabiałem ostatnio identyczną sytuację z torbą podróżną o wartości
    300zł, której kółka się rozwaliły po drugim locie samolotem...


    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista
    czemu atka czemu dotka org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1