eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamaca - ułamany PIN - odrzucenie › Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "ww" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    Date: Thu, 6 Mar 2014 13:03:49 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 41
    Message-ID: <lf9o7c$dq1$1@dont-email.me>
    References: <X...@1...0.0.1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 6 Mar 2014 12:03:56 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="79da0216cafa04b507ff2c39029b3bea";
    logging-data="14145";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/+vHbmp3FAPG7Hmr0p0Rxo"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-EsetScannerBuild: 17335
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    Cancel-Lock: sha1:c3jRc2ivAg9zmmjiQ7R06AMcbOo=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:735872
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:XnsA2E863BBD4354budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Reklamowałem sprzet ładowany przez USB - GPS.
    > Zakup ponad rok temu.
    > Firma niestety zdecydowanie niższa półka rynkowa - na razie nie piszę,
    > jaka.
    > Reklamacja została odrzucona ze względu na uszkodzenie mechaniczne.
    > Sprzet w bardzo dobrym stanie, żadnych rys, obluzowania gniazda.
    >
    > Po wymianie korespondencji okazało się, ze wyłamane są piny w gnieździe
    > USB
    > - takie ledwo widoczne w srodku.
    >
    > No to odpisuję, że skoro się wyłamały, to znacyz ze były złej jakości.
    > Gniazdno USB nie ma możliwości nieumiejetnego obsługiwania, złego
    > wkładania
    > łądowarki etc - sa prowadnice, wkładasz i już.
    > Ergo - typowy przykład wady produktu i proszę o naprawę w ramaach
    > niezgodności z umową.
    >
    > A serwis zupełnie nie odnosząc się do wady ukrytej, jak mantrę powtarza,
    > że
    > uszkodzenia mechaniczne nie podlegają naprawie.
    >
    > Rozumiem, gdyby było wyrwane gniazdo, czy zbita szybka wyświetlacza...
    >
    > Co o tym sądzicie? Jak dalej postąpić?

    Dać sobie spokój. Ty możesz twierdzić co chcesz a oni mają 15 świadków, że
    "TO TAK
    JUŻ BYŁO". Chcesz szukać rzeczoznawców, przeprowadzać eksperymenty procesowe
    ?

    Jeśli minął już rok to teraz ty musisz udowodnić, że produkt miał wadę.
    Jeśli to oczywiście
    faktycznie była reklamacja z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej.

    No a gniazdo oczywiście można uszkodzić. Nawet takie dobrej jakości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1