eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklama wprowadzajaca w blad.Re: Reklama wprowadzajaca w blad.
  • Data: 2007-05-01 21:53:06
    Temat: Re: Reklama wprowadzajaca w blad.
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 01-05-2007 o 22:00:51 Garvey <g...@o...pl> napisał(a):

    >> Ten internet bez
    >> ograniczen okazuje sie byc internetem o niskiej przepustowosci, bez
    >> mozliwosci wyprowadzenia sygnalu poza moje mieszkanie.

    > ale nie ma "ograniczen/limitow" na ilosc przesylanych danych wiec
    > wszystko sie zgadza :P

    Internet "bez ograniczen" to nie to samo co "internet bez ograniczenia
    ilosci wysylanych i odbieranych danych". Gdyby nawet slogan tak brzmial
    nie byl by prawdziwy! W umowie znajduje sie fragment mowiacy cos w tym
    stylu: "uslugodawca moze ograniczyc co mu sie podoba jesli klient swoimi
    dzialaniami powoduje nadmierne obciazenie sieci". Jak to jest mozliwe, ze
    lacze "bez ograniczen" nie ma ani jednej dziedziny, w ktorej moglo by tych
    ograniczen nie miec?

    Zostaje tylko UOKiK. To tak samo jakby napisac w sieci komorkowej "darmowe
    rozmowy do wszystkich w sieci, poza nia, przez cala dobe, caly miesiac i
    dozywotnio"; w rzeczywistosci minuta kosztuje 2 zl bez VAT. I siec
    komorkowa moze za taka reklame nie odpowiadac? Bo to nie umowa z klientem?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.
    Adres email: http://www.cerbermail.com/?XGffJlCqWO
    Nem minden szarka farka tarka, csak a tarka fajta szarka farka tarka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1