    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Reklama w portalach internetowych.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 24 Dec 2010 10:58:27 GMT

    begin Maruda

    > Logicznie masz rację. Ale Ty tej treści nie "zamawiasz". Ty chodzisz po
    > necie jak po ulicy i patrzysz na wystawy (portale). Jeśli chcesz
    > przekazu, informacji spełniającej Twoje oczekiwania, to (właśnie!)
    > *ZAMÓW* sobie określony serwis, *zawrzyj* umowę na dostawę określonych
    > treści w określonej formie, *ZAPŁAĆ* za to, a jak coś będzie nie tak -
    > to handrycz się z dostawcą choćby i przed sądem.

    Ale z wystaw nic nie wyskakuje, nie zamyka mnie w klatce i nie każe
    oglądać jakichś bzdurnych reklam przez minutę.

    Twoja interpretacja, ze wchodząc na daną stronę domyślnie wyrażam zgodę
    na wszystko, co jest technicznie możliwe jest mocno naciągana. Taka zgoda
    może dotyczyć wyświetlenia typowej zawartości stron internetowych czyli
    tekstu, grafiki, ew. jakichś animacji, ale NIE hałasującego, migającego
    gówna które blokuje mi przeglądarkę.

    --
    ignorance is bliss