eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklama w portalach internetowych.Re: Reklama w portalach internetowych.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklama w portalach internetowych.
    Date: Fri, 24 Dec 2010 11:34:23 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 25
    Message-ID: <if1svh$fvu$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <4d13d897$0$2449$65785112@news.neostrada.pl> <if0li9$5jd$1@news.onet.pl>
    <if0m67$74c$1@news.onet.pl> <if1fv9$5kq$1@news.onet.pl>
    <4d145bc2$0$2453$65785112@news.neostrada.pl> <if1ofo$r3g$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1293186868 16382 87.251.232.55 (24 Dec 2010 10:34:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Dec 2010 10:34:28 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <if1ofo$r3g$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:663779
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl>

    >> Wchodząc do portalu oczekujesz przekazu testowo-graficznego a wyskakuje
    >> Ci głośna animacja blokująca niejednokrotnie komputer (to czy "blokuje"
    >> zależy od poziomu wiedzy użytkownika, ale można uznać, że w wielu
    >> przypadkach dla przeciętnego użytkownika taki komputer będzie czasowo
    >> "zablokowany"). Moim zdaniem to zdecydowane przegięcie, ponieważ wchodząc
    >> na portal nie oczekujemy niezamówionych hałasów, migania i utrudnień w
    >> korzystaniu z komputera. Reklama powinna operować zbliżonym typem
    >> przekazu co zamówiona treść.
    >>
    > Logicznie masz rację. Ale Ty tej treści nie "zamawiasz". Ty chodzisz po
    > necie jak po ulicy i patrzysz na wystawy (portale).
    > Jeśli chcesz przekazu, informacji spełniającej Twoje oczekiwania, to
    > (właśnie!) *ZAMÓW* sobie określony serwis, *zawrzyj* umowę na dostawę
    > określonych treści w określonej formie, *ZAPŁAĆ* za to, a jak coś będzie
    > nie tak - to handrycz się z dostawcą choćby i przed sądem.

    Kiedy właśnie dopiero umowa z portalem daje możliwość możliwość
    wykorzystywania twojego komputera do wyświetlania reklam. A jak po raz
    pierwszy wchodzisz na portal by skorzystać to portal musiałby najpierw
    wyświetlić zapytanie czy akceptujesz warunki i dopiero wtedy mógłby Tobie
    reklamy wyświetlać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1