  • Date: Sun, 09 Nov 2008 21:06:15 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklama w kinie: "piractwo to przestępstwo"

    Wojciech Malinowski pisze:

    > Ciekawi mnie w ogóle jaki cel mają te reklamy. Nie mam żadnego

    Wykazanie się.

    > pirackiego filmu. Mam natomiast ponad 100 oryginalnych filmów i seriali
    > na DVD. Część z nich ma tą kłamliwą wstawkę, a część ma durne
    > zabezpieczenia z FOTA. Piratom ani jedno, ani drugie nie przeszkadza i
    > pewnie widzą tą reklamę po raz pierwszy. Mnie natomiast niesamowicie
    > wk***** fakt, że nie mogę odtworzyć niektórych filmów na laptopie
    > (FOTA), a w innych muszę biec po pilota i przyciszać dźwięk bo leci
    > właśnie bardzo głośno muzyka z tej reklamy zaraz po włożeniu płytki.

    Ba! W "grzecznych" odtwarzaczach z reguły nie można przeskoczyć tych
    reklam ani trucia (na szczęście odtwarzacze linuxowe ignorują te bzdurne
    znaczniki zabraniające przewijania).

    I właśnie dlatego wielu ludzi woli mieć "pirata", bo w nim nie ma tego syfu.

    Strzał we własną stopę?

    Czy może 1984? (gdzie nie można było wyłączyć teleekranu, a najwyżej
    przyciszyć)