  • Data: 2010-06-22 16:19:48
    Temat: Re: Rejestracja samochodu wg zamieszkania czy zameldowania?
    Od: JaromirD <r...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) wrote:

    > Bo łatwiej sprawdzić. Jak udowodnisz że w mieszkasz w danym miejscu?
    > Najłatwiej sprawdzając meldunek, bo skoro mieszkasz i masz obowiązek się
    > zameldować to pewnie to zrobiłeś.
    > A jak udowodnić fakt zamieszkania w danym miejscu mimo braku meldunku?
    > Świadkowie?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry
    Ale co sprawdzić? Znowu państwo podejrzewa każdego o nieczyste zamiary?
    Skoro mówię (piszę), że mieszkam pod danym adresem (pewnie pod
    odpowiedzialnością karną), to znaczy, że tam mieszkam. Wiem o obowiązku
    meldunkowym i go nie dopełniłem i w na najbliższym czasie nie zamierzam.
    Oczywiście znam tego konsekwencje. Ale nie jest nią odmowa zarejestrowania
    pojazdu.
    Dodatkowo mogę pokazać umowę najmu. Starczy za dowód? Świadkowie też by się
    znaleźli, tylko po co?

    JaromirD