  • Data: 2010-06-21 22:03:59
    Temat: Re: Rejestracja samochodu wg zamieszkania czy zameldowania?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Daje odmowę na piśmie i tym samym proponuje WSA->NSA, czy też nie
    > daje, "proponując" wersję z art.231 KK?
    W moim wypadku - zaproponowal odmowe na pismie i WSA->NSA, ale w tym
    momencie przestalem sie kopac z koniem i udalem do WK wlasciwego dla
    miejsca zameldowania - spieszylo mi sie.

    > Którą drogą, którąś z powyższych czy inną? :D
    Sciezka WSA.

    BTW: jest tez stanowisko RPO w tej sprawie (nie wnikam, ile warte, ale
    co slabszy beton moze rozmiekczyc):
    http://www.rpo.gov.pl/index.php?md=4322

    Wieslaw