  • Data: 2010-03-31 20:01:42
    Temat: Re: Rejestracja samochodu
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Mar, 18:03, "Damian [eX]" <2...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "VoyteG" <>Czy na kupuj cym istnieje obowi zek posiadania i okazania
    takiego

    > 90% Wydzialow wymaga wpisu albo krsu .
    > czy jest na to podstawa? Nie wiem ale po co sie klocic? popros sprzedawce o
    > skan wpisu i po temacie.
    > Tymbardziej ze wydali ci juz pozwolenie czasowe, a nie musieli...

    Chyba nie czytałeś uważnie. Skan został wysłany niemal natychmiast,
    ale to za mało!
    Musi być poświadczony. To ile wydziałów wymaga, to nie ma znaczenia.
    Znaczenie ma czy jest odpowiednia podstawa prawna, by mogli tego
    wymagać.
    Jak na razie okazuje się, że nie ma takiej, więc ze strony Urzędu to
    żadna łaska, że wydali czasowe pozwolenie, a nawet to skandal, że
    wymagają dodatkowych dokumentów!